FAQ

ZAMÓWIENIE

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w naszym sklepie nie musisz zakładać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Na czym polega rejestracja?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane osobowe. Są one potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu uzyskasz dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Co uzyskuję zakładając konto?
Dokonując rejestracji w naszym sklepie automatycznie zakładasz swoje konto, do którego masz wyłączny dostęp. Posiadając własne konto:
– możesz składać zamówienia
– ubiegać się o rabaty!
– przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Przez pomyłkę zamówiłem towar. Co zrobić?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie lub chcesz z niego zrezygnować jeszcze przed jego wysyłką prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres maczek-med@wp.pl lub telefonicznie pod numerem 502 098 531 lub 512 295 056.

ZAPŁATA

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Dla wygody naszych klientów oferujemy płatności:

PRZELEW BANKOWY – Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. Towar zostanie wysłany po ich zaksięgowaniu na naszym rachunku.

ZA POBRANIEM – zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki od kuriera. Zadbaj o przygotowanie odpowiedniej kwoty.

ODBIÓR OSOBISTY – zamówiony towar będzie na Ciebie czekał w naszym magazynie do Twojego przyjazdu. Zapłacisz za produkt przy odbiorze gotówką.
Czy mogę zapłacić za zakupy przelewem?
Tak, jest to możliwe. Jest to polecany przez nas sposób płatności szczególnie przy dużych kwotach zamówienia. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia roboczego po wykonaniu przelewu.
Czy istnieje możliwość zakupu towaru na raty?
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Obsługę zapewnia platformafinansowa.pl. Na naszej stronie po prawej stronie dodany został widget po kliknięciu którego zostaniecie Państwo przeniesieni na stronę na której można złożyć wniosek.

DOSTAWA

Jakie są koszty dostawy?
Koszt wysyłki jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Cena dostawy wyświetlana jest po dodaniu produktu do koszyka.

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanej na rynku firmy kurierskiej – GEIS oraz POCZTEX. Wysyłki realizujemy codziennie (bez sobót i niedziel) i towar najczęściej dociera do klienta w następnym dniu roboczym.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy kurierem w ciągu maksymalnie 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Najczęściej przesyłki dostarczane są w godzinach od 9 do 18. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie. Jeśli pracujesz w tych godzinach rozważ dostawę do zakładu pracy lub pod inny adres.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed zapłatą?
Najczęściej nie, gdyż kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą. Prosimy natomiast o jej sprawdzenie natychmiast po odbiorze przesyłki od kuriera i w jego obecności. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności zawartości czy mechanicznego uszkodzenia towaru prosimy bezwarunkowo sporządzić w obecności kuriera protokół rozbieżności.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
W przypadku podejrzenia o uszkodzeniu paczki (uszkodzony karton, wgniecenia itp, przerwana taśma) poproś o otwarcie przesyłki w obecności kuriera, lub odmów przyjęcia oraz poinformuj nas o zaistniałym wydarzeniu. Postaramy się jak najszybciej dostarczyć nieuszkodzony przedmiot.

Czy można osobiście dokonać zakupu?
Jest to możliwe przez wybór opcji odbiór osobisty, lecz zakup nie jest konieczny. Wszystkie nasze produkty są dostępne od ręki, więc nie musisz kupować w ciemno. Możesz przyjechać do naszego sklepu stacjonarnego i obejrzeć każde auto przed wyborem.

DOKUMENTY

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

Jak uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy w momencie zakupu wypełnić odpowiednie pole zamówienia podając: Nazwa firmy, adres i NIP. Jeśli zapomniałeś o tym przy zamówieniu odeślij do nas w ciągu 14 dni oryginał paragonu fiskalnego, podaj odpowiednie dane do dokumentu. Fakturę prześlemy Ci na podany podczas zakupu adres email.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem lub wpisane dane zawierają błąd. Co mam zrobić?
Źle wystawioną fakturę (oryginał) należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. Po jej otrzymaniu poprawimy odpowiednie dane i odeślemy Ci na podany w sklepie adres email.
ZWROTY

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie Państwo na stronie Zwroty i reklamacje.